Pagina's

dinsdag 11 januari 2011

10 in 11

Omdat ik van lijstjes hou, was ik meteen verkocht aan het principe van 10 in 11. Naast mijn blog-voornemens voor 2011 wil ik namelijk ook nog heel wat dingen maken met mijn nieuwe naaimachine.
Nr 1 op de lijst had ik dus al direct. Over de rest moest ik nog even nadenken. Na een beetje 'schrapwerk' is het deze lijst geworden. Ik post de resultaten op 10 in 11, maar ik hou jullie hier natuurlijk ook op de hoogte.

1. 52 juwelen voor 2011, eentje voor elke week. Elk weekend zal ik een nieuw juweel posten. Ik zal ze nummeren 52.1, 52.2, ... En als alles goed gaat, is nr. 52.52 op 31 december aan de beurt.

En dan ... de projecten voor de naaimachine:

2. Een portemonnee met knipsluiting maken.

3. Handtas in wolvilt.

4. Mijn eerste rokje.

5. Een trui maken.

6. Sleutelhanger 'uil'. (van Craft Passion)

7. Handtas met knipsluiting. (Die wil ik al heel lang.)

8. Een portefeuille: eentje met vakjes voor kaarten en een rits voor kleingeld.

9. Een overslagvestje maken.

10. Last but not least een echte Amsterdamtas (Eloleo)  of Buttercuptas maken.

Op hoop van zegen.

Groetjes,
Agi

1 opmerking:

  1. Als je zo'n handtas gemaakt hebt, wil ik er direct ook 1 bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen