Pagina's

zondag 6 maart 2011

Award

Vorige week kreeg ik van Sofilles deze award.





Dank u zeer!!!!

Nu mag ik zelf de award doorgeven aan drie bloggers die wat mij betreft extra aandacht verdienen:

Bij deze gaat hij naar:

- Mariken en Jef
- Action Girl
- Art Clay and Jewelry
- Polymer and Metal Clay Heaven

Gefeliciteerd!!!

Ik hoop dat jullie er blij mee zijn. Willen jullie de award ook doorgeven, dan werkt dit als volgt:
Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven en laat een bedankje achter op hun blog voor deze award. Op je eigen blog maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neemt de instructies (die je nu leest) over. Maak in je bericht een koppeling naar de blogs aan wie je de award door wilt geven. En schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

I hope you like it. These are the *award-rules*: this award is meant to highlight small blogs. So the blogger receiving the award links back to the blogger who awarded him/her, and tags 3-5 people. For those I awarded, I should point out there is no obligation to continue this award. If this is not your cup of tea, don’t worry.

3 opmerkingen:

  1. hey Agi,dank je voor de award! het is mijn allereerste :-) Ik ga het nog even uitstellen om hem ook door te geven, niet zon hanidg toestenbord hier op vakantie. Maar ik vergeet hem niet! groetjes uit Thailand

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ann, bedankt voor mijn award!
    Ook voor mij is het mijn eerste (en ik mocht hem twee keer ontvangen!!)
    Merci!!!

    BeantwoordenVerwijderen